دانلود اهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام دشمن جون Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود اهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام دشمن جون با کیفیت اورجینال

Download New Music By Shadmehr Aghili | Doshmane Joon

 

دانلود اهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام دشمن جون 

متن آهنگ دشمن جون از شادمهر عقیلی

هر چی بهت رو می کنم درا رو روم می بندی

تو گریه هاتم انگار از ته دل می خندی

میام پا پیش بزارم دستاتو دور می کنی

رو هر چی بینمون بود چشماتو کور می کنی

شاید تو حق داشتی که بهم بگی بی وفا

دوای دردام بودی، اومده بودم شفا

می شد تحمل کنی، تو سر به راهم کنی

اومده بودم این بار، یوسف چاهم کنی

باشه میرم عزیزم، عشق ُ فراموش کنم

میرم یه بارم شده، حرفِ دلُ گوش کنم

انگار یه خوابِ دیگه مهمونِ خونت بودم

این دفعه خیلی فرق داشت دشمنِ جونت بودم

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: