دانلود آهنگ جدید Free Band بنام زشت Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید Free Band بنام زشت با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید

Download New Music By Free Band | Zesht

دانلود آهنگ جدید Free Band بنام زشت

متن ترانه Free Band زشت :

هیچ هم زیبا نبودی من تورا زیبا کشیدم

بی جهت اقراق کردم دلبرا رعنا کشیدم

هیچ هم زیبا نبودی من تورا زیبا کشیدم

بی جهت اقراق کردم دلبرا رعنا کشیدم

از دئوناردو داوینچی عذرخواهی میکنم که

این همه عکس تورا مثل مونالیزا کشیدم

تو نمیدانستی اصلا شهرزاد قصه ها چیست

تو نمیدانستی اصلا شهرزاد قصه ها چیست

من هزار و یک شب از موهای تو یلدا کشیدم

دلخوشی نیلوفریم گوشه ی مرداب بودی

من تورا مهتاب گون تا آسمان بالا کشیدم

چشم معمولی اما من میان شعر هایم

زورقی با پلک فانوس در دل دریا کشیدم

زورقی با پلک فانوس در دل دریا کشیدم

مرغ ماهی خوار بدترکیب جوجه اردک زشت

******

مرغ ماهی خوار بدترکیب جوجه اردک زشت

باورت شد که تورا شه زاده قو ها کشیدم

باورت شد که تورا شهرزاد قو ها کشیدم

دختری زیبا تراز تو بعد از بر میگزینم

دختری که ناز اورا از همین حالا کشیدم

مرغ ماهی خوار بدترکیب جوجه اردک زشت

باورت شد که تورا شه زاده قو ها کشیدم

باورت شد که تورا شهرزاد قو ها کشیدم

دختری زیبا تراز تو بعد از بر میگزینم

دختری که ناز اورا از همین حالا کشیدم

مرغ ماهی خوار بدترکیب جوجه اردک زشت

باورت شد که تورا شه زاده قو ها کشیدم

باورت شد که تورا شهرزاد قو ها کشیدم

دختری زیبا تراز تو بعد از بر میگزینم

دختری که ناز اورا از همین حالا کشیدم

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: