دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام قلمرو Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام قلمرو با کیفیت اورجینال

ضبط : افسانه سلطانی , ترانه و آهنگساز : مسلم چرومی
میکس و مستر : حسین طاهری

دانلود آهنگ جدید

Download New Music Majid Akhshabi | Ghalamro

 

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام قلمرو

متن ترانه مجید اخشابی قلمرو :

محدوده ی دنیای من محدوده ی منو توئه

تو پادشاه قلبمی اینجا قلمرو توئه

دیدن تو برای من مثل نفس کشیدنه

محدوده ی دنیای تو محدوده ی عشق منه

حتی برای دیدنم تو خواب من سرک بکش

بین منو قلب خودت یه مرز مشترک بکش

دست منو محکم بگیر دلتنگیامو دور کن

با عشقی که داری منو به خواستنت مجبور کن

تو کنار من دلیله آرمشمه

منو تو جاهای شلوغ صدا بزن پیش همه

یه جور که با صدای تو محو تماشامون بشن

هر جا نشد پیدام کنی بلند منو صدا بزن

حتی برای دیدنم تو خواب من سرک بکش

بین منو قلب خودت یه مرز مشترک بکش

دست منو محکم بگیر دلتنگیامو دور کن

با عشقی که داری منو به خواستنت مجبور کن

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: