دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام دل دل Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام دل دل با کیفیت اصلی

ترانه و آهنگ : حامد پهلان / تنظیم سعید ساشا / میکس و مسترینگ : محمد کلهر
عکس : امید علومى / تولید شده در استودیو ایران

hamed-pahlan-mehrdad-ojani-del-del

Download New Music By Hamed Pahlan | Del Del

 

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام دل دل
متن آهنگ جدید حامد پهلان دل دل

تو دستاتو نفس هاتو چشمهاتو قدم هاتو نگیر از دل تنهامو

منم عاشق تنهاتو که داره میمیره برات، میمیره برات

تو چشمام پر بارونه دل بریدن چه آسونه

کنارت باشه آرومه همین این دل دیوونه

که داره میمیره برات، میمیره برات

نکن دل دل که من دل تو دلم نیست دل منو تو بردی آسون

نگو راهت از دلم دوره دلم دوباره دلشوره میگیره

تو نباشی میمیره

آخ نکن دل دل که من دل تو دلم نیست دل منو تو بردی آسون

نگو راهت از دلم دوره دلم دوباره دلشوره میگیره

تو نباشی میمیره

تو دستاتو نفس هاتو چشمهاتو قدم هاتو نگیر از دل تنهامو

منم عاشق تنهاتو که داره میمیره برات، میمیره برات

تو چشمام پر بارونه دل بریدن چه آسونه

کنارت باشه آرومه همین این دل دیوونه

که داره میمیره برات، میمیره برات

نکن دل دل که من دل تو دلم نیست دل منو تو بردی آسون

نگو راهت از دلم دوره دلم دوباره دلشوره میگیره

تو نباشی میمیره

آخ نکن دل دل که من دل تو دلم نیست دل منو تو بردی آسون

نگو راهت از دلم دوره دلم دوباره دلشوره میگیره

تو نباشی میمیره

نکن دل دل که من دل تو دلم نیست دل منو تو بردی آسون

نگو راهت از دلم دوره دلم دوباره دلشوره میگیره

تو نباشی میمیره

Del Del , Hamed Pahlan , حامد پهلان , دانلود آهنگ جدید حامد پهلان , دانلود آهنگ حامد پهلان دل دل , دانلود آهنگ دل دل از حامد پهلان , دانلود آهنگ دل دل حامد پهلان , دانلود آهنگهای حامد پهلان , دل دل , متن آهنگ دل دل از حامد پهلان





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: