دانلود آهنگ جدید مهدی رضوان بنام تو نرو Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید مهدی رضوان بنام تو نرو با کیفیت اصلی

ترانه : مدوید لطیفی / آهنگ و تنظیم : عرفان پرقوه

mehdi-rezvan-to-naro-new-version

Download New Music By Mehdi Rezvan | To Naro

 

دانلود آهنگ جدید مهدی رضوان بنام تو نرو
متن آهنگ جدید مهدی رضوان تو نرو

طاقت من سر اومده
دل دل نکن عروسکم
تحمل رفتنتو دیگه ندارم
موهای خیستو بزار
رو شونه هام اروم بگیر
پلکاتو روی هم نزار
طاقت ندارم
تو نرو تلخه بی تو بخوام بمونم
سخته بخوام بی تو بخونم
نرو میمیرم نمی تونم
خسته شدم خسته شدم
از این شبای انتظار
من موندم و سکوت
و یک دل بی قرار
منموندم و یه عالمه
دلشوره و دلواپسی
دارم میمیرم ای خدا تو بگو چرا
تو نرو تلخه بی تو بخوام بمونم
سخته بخوام بی تو بخونم
نرو میمیرم نمیتونم

Mehdi Rezvan , To Naro , تو نرو , دانلود آهنگ تو نرو از مهدی رضوان , دانلود آهنگ تو نرو مهدی رضوان , دانلود آهنگ جدید مهدی رضوان , دانلود آهنگ مهدی رضوان تو نرو , دانلود آهنگهای مهدی رضوان , متن آهنگ تو نرو از مهدی رضوان , مهدی رضوان





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: