دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام معراج Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام معراج با کیفیت اورجینال

ترانه : رامین حسینی , گیتار و تنظیم : سعید بنازاده , سه تار و آوا : بهزاد رواقی
دف : افشین خلج , میکس و مسترینگ : پویان اعتصامی
دانلود آهنگ جدید

Download New Music Mehdi Modarres | Meraj

 

 

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام معراج

متن آهنگ جدید مهدی مدرس بنام معراج :

از این آینه یک شب به معراج رسیدم

کسی غیر خودم را در این آینه دیدم

به عشق تو که عمری در این آینه بودی

من از خویش گذشتم من از خلق بریدم

هیاهوی جهان را زمین را و زمان را

به یک سوی نهادم به سوی تو دویدم

غریبم بعد ای عشق نه با سیب نه گندم

من از باغ گلت بغیر از تو نچیدم

از این خاک نشینی از این عشق زمینی

برون آ که بینی چه از عشق کشیدم

به بند تو گرفتار به درد تو وفادار

در این اینه یک عمر کسی جز تو ندیدم

♫♫♫♫♫♫

کسی غیر خودم را در این آینه دیدم

به عشق تو که عمری در این آینه بودی

من از خویش گذشتم من از خلق بریدم

هیاهوی جهان را زمین را و زمان را

به یک سوی نهادم به سوی تو دویدم

غریبم بعد ای عشق نه با سیب نه گندم

من از باغ گلت بغیر از تو نچیدم

از این خاک نشینی از این عشق زمینی

برون آ که بینی چه از عشق کشیدم

به بند تو گرفتار به درد تو وفادار

در این اینه یک عمر کسی جز تو ندیدم

از این آینه یک شب به معراج رسیدم

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: