دانلود آهنگ جدید راین بند بنام خیال Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید راین بند بنام خیال با کیفیت اصلی

آهنگ و ترانه : علی عباسی / تنظیم : مسعود حیدری و Mr.Mask

rain-band-khiyal

Download New Music By Rain Band | Khiyal

 

دانلود آهنگ جدید راین بند بنام خیال
متن آهنگ جدید راین بند خیال

تیکه تیکه _تیکه تیکه قلبم میریزه
 
تا نگی تو دنیامی دنیا پاییزه
 
هی نگو.نگو نمیشه که بغضم میگیره
 
میشه میشه,نگی تاریک دنیامون باهم
 
ما دوتا قلبامون عاشق شدن کم.کم
 
باز بیا ,بیا بریم زیر بارون اروم اروم نم نم
 
هرجا میری بگو ماله منی
 
توکه همش تو خیال منی
 
نزار کسی ببینه نگاتو
 
اخه تو عشقمی ماله منی
 
بزار باور کنم عاشقمی
 
این ارومم میکنه یکمی
 
تو که میدونی احساس منو
 
هر چی بگی همون میشه نرو
 
دیگه دیگه,دیگه حتی وقتی میخوابم
 
تو دلم هر روز از تو رویا میبافم
 
تا نگی نگی دوسم داری اینه کارم
 
چیه چیه,چی نمیزاره با من باشی
 
کاش بشه یباره دیگه با من تنها شی
 
قلب من به تو میگه که تموم دنیاشی
 
هرجا میری بگو ماله منی




:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: