دانلود آهنگ جدید رضا نیک فرجام بنام نگاهم کن Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید رضا نیک فرجام بنام نگاهم کن با کیفیت اصلی

شاعر: رضا نیک فرجام / تنظیم: حسن حقیری / گیتار الکتریک: محمد سیاره
ویلن: آرش خادم / گیتار بیس: سعید راهنورد

reza-nikfarjam-negaham-kon

Download New Music By Reza Nikfarjam | Negaham Kon


دانلود آهنگ جدید رضا نیک فرجام بنام نگاهم کن
متن آهنگ جدید رضا نیک فرجام نگاهم کن

هنوز خوابم نمیگیره ، آخه غمگین و دلتنگم
تو رفتی و منِ ساده دارم با غصه می جنگم
عجب آشفته بازاری، روزازی تلخ و تکراری
منو در خاطرت داری یا اینکه باز بیزاری؟

هرزگاهی نگاهم کن که من مشتاق دیدارم
کنار تختِ چشمانت ، نشسته باز بیدارم

هرزگاهی نگاهم کن که من مشتاق دیدارم
کنار تختِ چشمانت ، نشسته باز بیدارم

واسه کارای ناکردم بیا حتی قصاصم کن
دیگه بسه بریدم من تمومش کن خلاصم کن

هنوز خوابم نمیگیره، آخه غمگین و دلتنگم
تو رفتی و منِ ساده دارم با غصه می جنگم
عجب آشفته بازاری، روزای تلخ و تکراری
منو در خاطرت داری یا اینکه باز بیزاری؟

هرزگاهی نگاهم کن که من مشتاق دیدارم
کنار تختِ چشمانت ، نشسته باز بیدارم

هرزگاهی نگاهم کن که من مشتاق دیدارم
کنار تختِ چشمانت ، نشسته باز بیدارم

Negaham Kon , Reza Nikfarjam , دانلود آهنگ جدید رضا نیک فرجام , دانلود آهنگ رضا نیک فرجام نگاهم کن , دانلود آهنگ نگاهم کن از رضا نیک فرجام , دانلود آهنگ نگاهم کن رضا نیک فرجام , دانلود آهنگهای رضا نیک فرجام , رضا نیک فرجام , متن آهنگ نگاهم کن از رضا نیک فرجام , نگاهم کن





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: