Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام پناه با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید

Download New Music By saman jalili | panah

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام پناه

متن آهنگ سامان جلیلی پناه

پناه آخر من باش ، شده رویات همه چیزم

دارم ترسامو هر لحظه ، تو آغوشت تو میریزم

یه باور تو جهان من با احساس تو درگیره

به عمق باورم میرم چقدر حست نفسگیره

نمیخوام دل بسوزنه کسی از بین آدما

تو که ناجیم نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

توی دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

کنار اومد دلت هر بار با تکرار گناه من

چقدر عشق تو بی مرزه

بازم شد جون پناه من

تمام توبه هایی که شکستم مونده تو یادم

یه پرسسش توی ذهنم هست

که یادم میادش این آدم

نمیخوام دل بسوزنه کسی از بین آدما

تو که ناجیم نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

توی دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

 ,  ,  ,  ,  , ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: