دانلود آهنگ جدید عماد بنام چشمات Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید عماد بنام چشمات با کیفیت اصلی

emad-cheshmat

Download New Music By Emad Cheshmat

 

دانلود آهنگ جدید عماد بنام چشمات

متن آهنگ جدید عماد چشمات

جون لب و چشمت و قربون

از تو چه پنهون که شدم عاشق و مجنون

تا که چشمات و دیدم قد و بالات و دیدم

خم ابروی کمند و صورت ماهت و دیدم

یهو افتادم تو دامت ولی گفتی نمی خوامت

جونم از دست تو دختر به لب اومد

نمی‌دونی که از عشقت چه بلایی سرم اومد

عشق تو واسم شده درد بی درمون

تو می خندی و میری من میگم جون

جون لب و چشمت و قربون

از تو چه پنهون که شدم عاشق و مجنون

جون لب و چشمت و قربون

از تو چه پنهون که شدم عاشق و مجنون

می دونی که با غم یار دلخواهم

می دونی که تو مهربونی پاره ی جونی

می دونستی که تو یه حسی که توی دلم نشستی

جونم از دست تو دختر به لب اومد

نمی‌دونی که از عشقت چه بلایی سرم اومد

عشق تو واسم شده درد بی درمون

تو می خندی و میری من میگم جون

جون لب و چشمت و قربون

تا که چشمات و دیدم قد و بالات و دیدم

خم ابروی کمند و صورت ماهت و دیدم

یهو افتادم تو دامت ولی گفتی نمی خوامت

جونم از دست تو دختر به لب اومد

نمی‌دونی که از عشقت چه بلایی سرم اومد

عشق تو واسم شده درد بی درمون

تو می خندی و میری من میگم جون

جون لب و چشمت و قربون

از تو چه پنهون که شدم عاشق و مجنون

جون لب و چشمت و قربون

از تو چه پنهون که شدم عاشق و مجنون

Cheshmat , Emad , چشمات , دانلود آهنگ جدید عماد , دانلود آهنگ چشمات از عماد , دانلود آهنگ چشمات عماد , دانلود آهنگ عماد چشمات , دانلود آهنگهای عماد , عماد , متن آهنگ چشمات از عماد





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: