دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : امید علومی تنظیم و میکس مستر : الیاس شیرزاد

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید

Download New Music Omid Oloumi – Eshghe Jadid

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید

متن آهنگ امید علومی بنام عشق جدید

درگیر یه عشق جدید شدی اینو خوب میدونم

با اینکه پس زدی منو برای چشمات میخونم

تو شکستی قلبمو خودت اینو خوب میدونی

بگو گناه من چی بود فقط نگو نمی مونی

هیس یه لحضه نگام بکن دل تو دلم نیست

رفتی اشتباه من بود

میدونم شبیه من واسه تو کم نیست

هیس یه لحضه نگام بکن چشام شده خیس

رفتی اشتباه من بود

میدونم شبیه من واسه تو کم نیست

هیس سکوت کن فقط

نگو دلت پیش کیه

برای نابودی من

یه لحضه بی تو کافیه

یه معما بزرگ تویه دنیایه منی

خدا گناه من چی بود چرا حرف نمیزنی

هیس یه لحضه نگام بکن دل تو دلم نیست

رفتی اشتباه من بود

میدونم شبیه من واسه تو کم نیست

هیس یه لحضه نگام بکن چشام شده خیس

رفتی اشتباه من بود

میدونم شبیه من واسه تو کم نیست

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: