دانلود آهنگ جدید امید ساربانی بنام خدا کجای Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی بنام خدا کجای با کیفیت اورجینال

ترانه : سامی تحصیلداری آهنگ و تنظیم : امید ساربانی میکس مستر : معین ادیم

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی بنام خدا کجای

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی بنام خدا کجای

نبودت کوهه درده منو دیوونه کرده

غمه دنیامو باور کن
ببین بی تو شکستم چقد داغونو خستم

بیا حالم رو بهتر کن
تو این بارونه نم نم ببار آرومو کم کم

بدونه چترو بارونی
یه چشمم خیسه از غم یه چشمم اشکو ماتم

تو حالم رو نمیدونی
همش بیقرارم کسی رو ندارم چقد غصه دارم
میخوام مثله بارون تو فصله زمستون یه دنیا ببارم
خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

که دارم دیوونه میشم

بدونه تو چه سردم بگیر دستامو محکم

تو این حاله زمستونی
من از دنیا بریدم برایه عشقت اما

تو هم پیشم نمیمونی
همش بیقرارم کسی رو ندارم

چقد غصه دارم
میخوام مثله بارون تو فصله زمستون

یه دنیا ببارم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم
خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم
خدا کجایی خدا کجایی

که دارم دیوونه میشم

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: