دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام ساعت یک شب Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام ساعت یک شب با کیفیت اورجینال

ترانه : مجتبی شریف / آهنگساز : افشین آذری / تنظیم : حمید احدی

afshin-azari-saat-1-shab

Download New Music By Afshin Azari Saate Yeke Shab

 

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام ساعت یک شب
متن آهنگ جدید افشین آذری بنام ساعت یک شب

ساعت یک شب من پشت فرمون هوای گریه و صدای بارون

چی شد که اینجوری از همه چی سیرم

واسه خودت رفتی واسه خودم میرم

یکم دوباره فکر کن حرفای قبل و کم بزن

حرفام اگه کاری نکرد اون وقت باهام بهم بزن

دلش و نداری بری فکر کردی راحته

برای من نفس شده اگه واسه تو عادت شده

دلش و نداری بری فکر کردی راحته

برای من نفس شده اگه واسه تو عادت شده

 

شاید دل به رحم امد شاید عوض شد یه چیزی چیزی

این آبروی کهنم و با رفتنت ساده نریز

منو میدی دست کی می دونی زمونه بده

وقتی نباشی پشت من عمر خودت سر اومده

دلش و نداری بری فکر کردی راحته

برای من نفس شده اگه واسه تو عادت شده

دلش و نداری بری فکر کردی راحته

برای من نفس شده اگه واسه تو عادت شده

 ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: