دانلود آهنگ جدید رضایا بنام باید صبر کرد Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید رضایا بنام باید صبر کرد با کیفیت اصلی

ترانه و ملودی :رضایا / تنظیم: حامد برادران

rezaya-bayad-sabr-kard

Download New Music By Rezaya Bayad Sabr Kard

 

دانلود آهنگ جدید رضایا بنام باید صبر کرد
متن آهنگ جدید رضایا باید صبر کرد

عاشق عاشقی یه دیوونه که خودشم هنوز نمیدونه

وقتی که ذل میزنه توی چشام انگاری ذهن منو می خونه

نمی شه حسمو بهش بگم نباید از چیزی بو ببره

اگه بفهمه که دوسش دارم مطمئنم که اینم می پره

ولی تا کی آخه تنها باشم چرا خب هی بریزم تو خودم

منم یه ادمم مثل همه مگه گناه کردم عاشق شدم

حاضرم هرچی که دارم بدم تا فقط قلبمو آروم کنه

یا فقط دستاشو بده به من بعد خودش حسمو خط بزنه

تا کی باید صبر کرد قلبم براش تب کرد جوونم براش تب کرد اونکه ندیده

تا کی باید هر شب تنهایی عادت کرد قلبم براش تب کرد اونکه ندیده

تا کی باید صبر کرد قلبم براش تب کرد جوونم براش تب کرد اونکه ندیده

تا کی باید هر شب تنهایی عادت کرد قلبم براش تب کرد اونکه ندیده

اون تنها عشق زندگیمه ، خوشحالی همیشگیمه

عاشق بودن می خواد که من عاشق هنرهای تجسمی م

اونکه به من حسی نداره ولی من چرا روش تعصبی م

تا کی باید صبر کرد قلبم براش تب کرد جوونم براش تب کرد اونکه ندیده

تا کی باید هر شب تنهایی عادت کرد قلبم براش تب کرد اونکه ندیده

تا کی باید صبر کرد قلبم براش تب کرد جوونم براش تب کرد اونکه ندیده

تا کی باید هر شب تنهایی عادت کرد قلبم براش تب کرد اونکه ندیده

Bayad Sabr Kard , Rezaya , باید صبر کرد , دانلود آهنگ باید صبر کرد از رضایا , دانلود آهنگ باید صبر کرد رضایا , دانلود آهنگ جدید رضایا , دانلود آهنگ رضایا باید صبر کرد , دانلود آهنگهای رضایا , رضایا , متن آهنگ باید صبر کرد از رضایا





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: