دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام شک نکن Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام شک نکن با کیفیت اورجینال

ahmad-saeedi-shak-nakon

Download New Music By Ahmad Saeedi | Shak Nakon

 

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام شک نکن

متنآهنگ جدید احمد سعیدی بنام شک نکن

شک نکن به عشق من دلت و بهش ببند حس هیچکس مثل ما نیست

اگه شک داری به من این و ثابت می کنم انتخابت اشتباه نیست

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

تو هر شرایطی هوات و دارم واسه رابطمون کم نمیذارم

این اعترافم حتی یه لحظه این که بهترینی شک ندارم

تو هر شرایطی هوات و دارم واسه رابطمون کم نمیذارم

این اعترافم حتی یه لحظه این که بهترینی شک ندارم

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

شک نکن به عشق من دلش و بهش ببند حس هیچکس مثل ما نیست

اگه شک داری به من این و ثابت می کنم انتخابت اشتباه نیست

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

آرومم با تو تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی می خوامت

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: