دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام سه شنبه سرد Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام سه شنبه سرد با کیفیت اصلی

ترانه : مهرزاد امیرخانی / آهنگ : مرتضی پاشایی

morteza-pashaei-3shanbeye-sard

Download New Music By Morteza Pashaei 3Shanbeye Sard 

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام سه شنبه سرد
متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی سه شنبه سرد

اینو ثابت کردی آره میتونی تنهام بذاری حالا که این همه تنهام با یه عالم یادگاری

فکر برگشتنت انگار دیگه از سرم پریده من همونم که یه روزی تورو با غزیبه دیده

کاش تورو ندیده بودم تویه اون سه شنبه ی سرد کاش میشد شبا با گریه بگم هر جوریه برگرد

کاش تورو ندیده بودم تویه اون سه شنبه ی سرد

کاش میشد شبا با گریه بگم هر جوریه برگرد

رو شنهایه تو ساحل دو تا رد پا میبینم حالا با کدوم امیدی دیگه منتظر بشینم

خوش به حاله اونکه با تو راه میره کنار ساحل

خوش به حاله شبو اشکام خوش به حال منو این دل

کاش تورو ندیده بودم تویه اون سه شنبه ی سرد کاش میشد شبا با گریه بگم هر جوریه برگرد

کاش تورو ندیده بودم تویه اون سه شنبه ی سرد

کاش میشد شبا با گریه بگم هر جوریه برگرد

3Shanbeye Sard , Morteza Pashaei , دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ سه شنبه سرد از مرتضی پاشایی ,دانلود آهنگ سه شنبه سرد مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی سه شنبه سرد , دانلود آهنگهای مرتضی پاشاییسه شنبه سرد , متن آهنگ سه شنبه سرد از مرتضی پاشایی , مرتضی پاشایی





:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: