دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی بنام فکر تو Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی بنام فکر تو با کیفت اورجینال

ترانه : روزبه بمانی آهنگ و تنظیم : احسان حبیبی میکس و مستر : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی بنام فکر تو

Download New Music Ehsan Habibi | Fekre To 

دانلود آهنگ جدید احسان حبیبی بنام فکر تو

متن آهنگ جدید احسان حبیبی بنام فکر تو

کی می تونه مثل من خونه خراب تو بشه

دلشو دریا کنه فقط سراب تو بشه

کی میتونه واسه قلبت دلشو سپر کنه

پایه اتیش تو اقیانوسو خاکستر کنه

واسه من همین که تو رویایه من باشی بسه

تو که فکر با تو بدونم برام مقدسه

با خودم تنهایامو بی تو قسمت میکنم

من به این نبودنات کم کم عادت می کنم

من به این نبودنات کم کم عادت می کنم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 آهنگ جدید احسان حبیبی فکر تو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

شب کابوسه من است فکر تو آفتابی شده

واسه تعبر تو خواب من عجب خوابی شده

من رو به برزخ این شب تکراری نبر

اگه خواب منه به سمت بیدار نبر

واسه من همین که تو رویایه من باشی بسه

تو که فکر با تو بدونم برام مقدسه

با خودم تنهایامو بی تو قسمت میکنم

من به این نبودنات کم کم عادت می کنم

من به این نبودنات کم کم عادت می کنم

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: