دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه با کیفت اورجینال

ترانه : پوریا متابعان آهنک و تنظیم : انوشیروان تقوی ویولن : کسری خدیور

میکس و مستر : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه

متن ترانه :

ساده بود برات بگی این اخرین فرصت منه

نگاه ادما که تعنه میزنه دلم رو میشکنه

دل بردیو نگاه خسته منو ندیدیو

بدون من هنوز ادمه میدیو ادمه میدیو

تو هم شدی برام مثل همه

دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزها تو زندگیم فقط غمه

بد عادتی شده جدایا

تمامه هر چی بوده ببین ما

چقدر یه هو عوض شدی بگو چرا !!

♫♫♫♫♫♫

چطور دلت امد بگیری نگاهتو از نگاه من

بگو اخه چی بوده اشتباه من چیه گناه من ؟؟

چطور بهت بگم تا وقتی که نمیرسه به تو صدام

روزهای خوب دیگه تمام شدن برام چقدر تو رو بخوام

تو هم شدی برام مثل همه

دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزها تو زندگیم فقط غمه

بد عادتی شده جدایا

تمامه هر چی بوده ببین ما

چقدر یه هو عوض شدی بگو چرا !!

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: