دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام الکل نگاه Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام الکل نگاه با کیفیت اورجینال

ترانه‌ : سهیل حسینی آهنگ : حامد همایون  تنظیم : سامان امامی

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام الکل نگاه

Download New Music Hamed Homayoun – Alchole Negah

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام الکل نگاه

متن آهنگ حامد همایون بنام الکل نگاه

سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره
که الکل نگاه تو یواش داره میپره
نه مست میکنی من و نه درک میکنم تورو
و من کنار تو گمم و از کنار من برو
همیشه بی اثر ترین تلاش من گلایه شد
دلم گرفته بود و این کلامها کنایه شد
همیشه عاقبت خودم شکستمو فنا شدم
خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم

خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم
من از نبود تو پرو به این کلافگی دچار
مترسک رها شده میون چوبه های دار
نگاه بی تفاوتت به حجم سرد چشم من
جنون مشت و آینه قبول میکنم بزن

قبول میکنم بزن قبول میکنم بزن

همیشه بی اثر ترین تلاش من گلایه شد
دلم گرفته بود و این کلامها کنایه شد
همیشه عاقبت خودم شکستمو فنا شدم
خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم

خراب و مست و بی رمق وبال کوچه ها شدم
من از نبود تو پرو به این کلافگی دچار

سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: