دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام نرو Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام نرو با کیفیت اورجینال

 تنظیم : ساسان سورانی / میکس و مستر : ادریس رضایی فر

ترانه : علی تنکو  / آهنگ : محمد عابدینی

mehran-atash-naro

Download New Music By Mehran Atash | Ki Joz To

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام نرو

متن آهنگ جدید مهران آتش نرو

با چشمای خیس با دستایی که بی تو سرده

هر لحظه پاهام داره دنبال

تو میگرده دنیام پر درده

هر لحظه بی تو واسم

قد یه سال عذابه

از وقتی که رفتی خوشبختی

واسه من سرابه زندگیم خرابه

چه ساده شکستی قلبمو

نشوندی توی چشمام غمو

با گریه به تو گفتم نرو نرووو

نیستی و واسه تو بی قرارم

کاشکی تو می موندی کنارم

بی اختیار دوست دارم دوست دارم

چی مونده برام جز قلبی که بی تو ترک خورد

زندگی من مثل گلای تو باغچه پژمرد

با رفتن تو از خودم و دنیا بریدم

بعد از تو فقط به بارون و گریه رسیدم

چه ساده شکستی قلبمو

نشوندی توی چشمام غمو

با گریه به تو گفتم نرو نرووو

نیستی و واسه تو بی قرارم

کاشکی تو می موندی کنارم

بی اختیار دوست دارم دوست دارم

چه ساده شکستی قلبمو

نشوندی توی چشمام غمو

با گریه به تو گفتم نرو نرووو

نیستی و واسه تو بی قرارم

کاشکی تو می موندی کنارم

بی اختیار دوست دارم دوست دارم

 





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: