دانلود آهنگ پیمان زارعی و فرزان حسنوند بنام آرومم Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ پیمان زارعی و فرزان حسنوند بنام آرومم با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : میثاق راد تنظیم : فرزان حسنوند

دانلود آهنگ پیمان زارعی و فرزاد حسنوند بنام آرومم

Download New Music Peyman Zarei Ft Farzan Hasanvand | Aromam

 

دانلود آهنگ پیمان زارعی و فرزان حسنوند بنام آرومم

متن آهنگ پیمان زارعی و فرزان حسنوند بنام آرومم

وقتی که میبینمت آروم میشم دنیا تو دستامه تو

که هستی پیشم میخوامت با تو خوبه حالم

وقتی که احساس تو غم هامو میگره وقتی که میبنیمت

غصه ها میمیرند مخیوامت با تو خوبه حالم

آرومم کنار تو آرومم تو دوستم داری منم دوست دارم اینو میدونم

آرومم دستاتو که میگیرم منو تنها نزارتو که میدونی تنهایی میمیرم

چشمایه تو دارن منو دیونه میکنن رویایه منو داره منو دیونه

میکنه دنیایه تو داره منو دیونه میکنه با من باش

تو میدونی چشات تمام دنیایه منه بی تو کابوس همیشه تویه

شبهای منه وقتی که قلبم فقط به خاطر تو میزنه با من باش

آرومم کنار تو آرومم تو دوستم داری منم دوست دارم اینو میدونم

آرومم دستاتو که میگیرم منو تنها نزار تو که میدونی تنهایی میمیرم

وقتی که میبینمت آروم میشم دنیا تو دستامه تو

که هستی پیشم میخوامت با تو خوبه حالم

وقتی که احساس تو غم هامو میگره وقتی که میبنیمت

غصه ها میمیرند مخیوامت با تو خوبه حالم

آرومم کنار تو آرومم تو دوستم داری منم دوست دارم اینو میدونم

آرومم دستاتو که میگیرم منو تنها نزار تو که میدونی تنهایی میمیرم

چشمایه تو دارن منو دیونه میکنن رویایه منو داره منو دیونه

میکنه دنیایه تو داره منو دیونه میکنه با من باش

تو میدونی چشات تمام دنیایه منه بی تو کابوس همیشه تویه

شبهای منه وقتی که قلبم فقط به خاطر تو میزنه با من باش

آرومم کنار تو آرومم تو دوستم داری منم دوست دارم اینو میدونم

آرومم دستاتو که میگیرم منو تنها نزار تو که میدونی تنهایی میمیرم

 

 




:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: