دانلود آهنگ جدید مهرداد احمدزاده بنام روزای روشن Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید مهرداد احمدزاده بنام روزای روشن با کیفیت اورجینال

ترانه : بابک بابایی آهنگ و تنظیم : مهرداد احمدزاده  گیتار کلاسیک : فرشید ادهمی

ساکسیفون : هومن نامداری گیتار الکتریک : نیما رمضان میکس و مستر : ایمان احمد زاده

دانلود آهنگ جدید مهرداد احمدزاده بنام روزای روشن

Download New Music Mehrdad Ahmadzadeh | Roozaye Roshan

دانلود آهنگ جدید مهرداد احمدزاده بنام روزای روشن

متن آهنگ مهرداد احمدزاده بنام روزای روشن

شبا از فکرت بیدار روزا با خاطراتت میگذره میخوامت

اما گفتی دوری واسه هردمون بهتره

روزایه روشن فقط تو با من نمیره حرفات

از یادم چی شد از چشمت افتادم

حالمو ببین حالمو ببین میخوای بری عشق

کی شی بری تو هم تنها میشی

میدونم عشقم تو قلبت کم بود

ولی همون رو قلبم مرحم بود

موندم بی نفس تو نیستی هوایی نیست

انگار واسه من تو قلب تو جایی نیست

تنها تر شدم قبلت از وقتی سنگی شد

برگردو ببین بی تو زندگیم چی یشد

هر باز پیشم رفتی بازم با گریه

برگردوندمت خواستم نزدیکت باشم

بازم با احساسم رنجوندمت

روزایه روشن فقط تو با من نمیره حرفات

از یادم چی شد از چشمت افتادم

حالمو ببین حالمو ببین میخوای بری عشق

کی شی بری تو هم تنها میشی

میدونم عشقم تو قلبت کم بود

ولی همون رو قلبم مرحم بود

موندم بی نفس تو نیستی هوایی نیست

انگار واسه من تو قلب تو جایی نیست

تنها تر شدم قبلت از وقتی سنگی شد

برگردو ببین بی تو زندگیم چی یشد

روزایه روشن فقط تو با من نمیره حرفات

از یادم چی شد از چشمت افتادم

حالمو ببین حالمو ببین میخوای بری عشق

کی شی بری تو هم تنها میشی

میدونم عشقم تو قلبت کم بو

د ولی همون رو قلبم مرحم بود

موندم بی نفس تو نیستی هوایی نیست

انگار واسه من تو قلب تو جایی نیست

تنها تر شدم قبلت از وقتی سنگی شد

برگردو ببین بی تو زندگیم چی یشد

 





:: برچسب‌ها: Mehrdad Ahmadzadeh , Roozaye Roshan , دانلود آهنگ جدید مهرداد احمدزاده , دانلود آهنگ روزای روشن از مهرداد احمدزاده , دانلود آهنگ روزای روشن مهرداد احمدزاده , دانلود آهنگ مهرداد احمدزاده روزای روشن , دانلود آهنگهای مهرداد احمدزاده , روزای روشن , متن آهنگ روزای روشن از مهرداد احمدزاده , مهرداد احمدزاده ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: